انجام کلیه خدمات عکاسی

دسته بندی :

نویسنده : دست دو بوک

تاریخ درج :

حجم فایل :

انجام کلیه خدمات عکاسی
انجام کلیه خدمات عکاسی

هدف از عکاسی چیست؟
در اصل، هدف از عکاسی برقراری ارتباط و ثبت وقایع در لحظه است.
وقتی عکسی می‌گیرید و آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارید ، لحظه‌ای را نشان می‌دهید که از طریق یک عکس ثبت شده است. این لحظه می‌تواند بیانگر چیزهای زیادی باشد، از محیط گرفته تا کارهایی که مردم انجام می‌دهند.
به عنوان مثال، اگر عکاس روزنامه هستید و در شهر کار می‌کنید ، عکس‌هایی که می‌گیرید برای سال‌های آینده ضبط می‌شود. وقتی مردم 50 سال بعد به عکس‌ها نگاه کنند، می‌توانند ببینند زندگی چگونه بوده است.
اگر عکاس عروسی هستید، زن و شوهری که از آنها عکس می‌گیرید به شما متکی هستند تا یک روز خاص از زندگی خود را ثبت کنند. هدف شما این است که لحظات سرگرم کننده، شادی و عشق را ثبت کنید. این عکس‌ها تا پایان عمر گرامی داشته می‌شوند.

اهمیت عکاسی
عکاسی هنر- صنعت است و عکاس هنرمندی است که با خلاقیت و ابتکار لحظات زیبایی از زندگی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تجاری را ثبت و ضبط می‌کند. شاید زمانی که ناصرالدین‌شاه قاجار به‌عنوان نخستین عکاس ایرانی به دلیل علاقه شخصی عکاسی را از مسیو کارلیان آموخت و نخستین عکس‌ها را از اطرافیان، مناظر و شکارگاه‌ها گرفت نمی‌دانست که عکاسی در سالیان بعد به‌عنوان یک حرفه و تخصص تلقی می‌شود و عکاسان می‌توانند هم با عکاسی امرار معاش کنند و هم به تجارت و صنعت و ورزش و اقتصاد کمک کنند.
عکاسی در دنیای نوین بسیار مهم است اما در ایران اغلب عکس را صرفا یک اثر هنری و یا یک یادگاری می‌دانند. در صورتی که در دنیای امروز عکاسی خبری، عکاسی بحران و حادثه، عکاسی تبلیغاتی و تجاری منبع اطلاع رسانی مهم و باارزشی برای مخاطبان و صاحبان کسب و کار است.
در ایران معاصر به دلیل اینکه عکاسی به‌عنوان یک صنعت حرفه‌ای معرفی نشده است، هر کس خود را عکاس معرفی می‌کند بدون اینکه اصول و قواعد اولیه هنری عکس گرفتن را بلد باشد. صنعت عکاسی تلفیقی از هنر و صنعت است و هر کس بتواند میان این دو تلفیقی بسامان برقرار کند در کسب‌و‌کار خود به‌خصوص در کسب‌و‌کار عکاسی تبلیغاتی و صنعتی موفق خواهد بود. عکاسی صنعتی و تجاری ایران در مقایسه با کشورهای پیشرفته چندان رشدی نداشته است و هنور بسیاری از صاحبان صنایع تصور می‌کنند که پرداخت پول برای عکاسی کالا یا محصول یک هزینه اضافی است.

انواع عکاسی
عکاسی از کودکان و یا خانواده
این سبک از عکاسی بسیار مرسوم و محبوب بوده و مورد توجه افراد قرار گرفته است. همان طور که از نام آن پیدا است در این عکاسی هدف تصویر برداری از کودک و خانواده در ژست های مختلف می باشد. همچنین این مهارت هنگام تلفیق شدن با پروژه هایی که در آن ها از هنر فتوشاپ استفاده می شوند نیز، رنگ و بویی دیگر دارد.
عکاسی کوبیسم
در این سبک نوع نگاه عکاس به محیط پیرامون و جهان متفاوت بوده و تصویر عمیقی به ثبت می رسد. ممکن است بیننده در نگاه اول یک تصویر پیچیده ببیند که با نگاهی دقیق به مفهوم آن و هدف عکاس پی ببرد. این سبک عکاسی در نقاشی نیز به کار می رود. سبک منحصر به فردی است و مورد استفاده عموم قرار نمی گیرد.
عکاسی و فیلم برداری ماکرو
این سبک از عکاسی و فیلم برداری جاذبه خاصی دارد. عکاس بسیار به سوژه مورد نظر نزدیک شده و روی آن زوم می کند تا یک تصویر بکر و دقیق که با چشم غیر مسلح امکان کشف آن نیست را ثبت کند. قابل ذکر است برای این سبک خاص لنزهای ویژه ای برای انواع دوربین های مختلف وجود دارد تا دقت و ظرافت کار به خوبی به نمایش گذاشته شود. همچنین یک سبک مکرو در پزشکی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
عکاسی انتزاعی
همان طور که از مفهوم این نام برمی آید قوه خیال و تصورات عکاس در این سبک از عکاسی جایگاه قابل توجهی دارد. در عکاسی انتزاعی سوژه الزاماً یک موجود یا شیء  بکر و دست نخورده در طبیعت نیست بلکه تصویری که شما مشاهده می کنید یا تصویر خیالی عکاس بوده و یا تصویر از چیزی در طبیعت و محیط اطراف از منظری غیر از آنچه همیشه مشاهده می کردید.
عکاسی معماری
در عکاسی معماری آثار و سازه ها اهمیت ویژه ای پیدا می کنند و به سوژه مورد نظر عکاس تبدیل می شوند. در این سبک ذوق و هنر تصویر بردار به رخ کشیده می شود و ثبت یک تصویر ناب و هنری خروجی این ذوق و استعداد هنری را در معرض دید مخاطب قرار می دهد. برای این نوع از تصویر برداری نیز لنز های مخصوصی تعبیه شده اند.
همچنین عکاسی معماری یکی از بهترین شیوه های برای انتقال آداب و رسوم و به رخ کشیدن هنر های قدیمی و مورد استفاده کشور های مختلف نیز می باشد.
عکاسی صنعتی
در عکاسی صنعتی عکاس بدون دخالت در ثبت تصویر خود آن چه را که حاصل کار و فعالیت یک فرد یا مجموعه است نمایش می دهد. در واقع خدمات عکاسی صنعتی به نمایش کشیدن یک تصویر کامل و زیبا از کالا می باشد. عکاسی صنعتی در کرج یکی از زمینه های پرطر فدار است. اگر قصد استفاده از خدمات عکاسی صنعتی در کرج را دارید بهترین کار  برقراری ارتباط با شرکت مولتی رایان است که به صورت حرفه ای در این شاخه مشغول به کار هستند.
عکاسی و فیلم برداری تبلیغاتی
در عکاسی و فیلم برداری تبلیغاتی شما را با ذهن خلاق و پویا ی عکاس و فیلم بردار آشنا می کنیم. این سبک از عکاسی هدف متفاوت تری را دنبال می کند و علاوه بر آشنا کردن شما با یک مصول سعی در جلب نظر شما به آن نیز از اهداف این سبک از عکاسی و فیلم برداری به شمار می رود. برای سفارش عکاسی و فیلم برداری تبلیغاتی می توانید از مشاوره متخصصین این حوزه و کارشناسان پشتیبانی مولتی رایان بهره ببرید و هم چنین امکان سفارش آن به روش های مختلف در هنگام بازدید از سایت مولتی رایان امکان پذیر است.
عکاسی و فیلم برداری عروسی
این مدل از عکاسی و فیلم برداری جایگاه مخصوص به خود را در میان انواع آن پیدا کرده است و یک عکاس می تواند خلاقیت و هنر خود را نسبت به عروس وداماد به تصویر بکشد و یا فیلم های جذابی با موشن های مختلف تهیه کند. همچنین با اشتراک گذاری ایده های خود با آن ها لحظات ناب این مراسم را به بهترین شیوه ماندگار کند.
عکاسی جنگ
شاید بتوان گفت این نوع از عکاسی یکی از خاص ترین و تأثیرگذار ترین انواع عکاسی که تا به اینجا معرفی کرده ایم باشد. این سبک فقط یک تصویر بی جان نیست بلکه با بیننده حرف می زند و اقدامات مؤثری را می تواند رقم بزند. تصاویر حاصل از درماندگی یک سرباز یا غم بی اندازه یک کودک بی گناه یا خرابه های به جای مانده از خانه ای که روزی مأمن آن کودک رنج کشیده بوده، همگی تأثیر بسزایی در ذهن مخاطب گذاشته و حتی می تواند سیاست های یک دولت را دست خوش تغییراتی نماید.
عکاسی طبیعت بی جان
عکاس در این سبک به تصویر برداری از شیء بی جان و حرکت می پردازد. چیزی که مهم است چیدمان زمینه، تنظیم نور و خلاقیت لازم در ترکیب و تعیین اجزای مورد نظر برای کار است.
عکاسی پرتره
این سبک از عکاسی ثبت تصاویر از چهره انسان است. نکاتی که در این سبک وجود دارد نور پردازی دقیق و کادر بندی مناسب است. هدف آن نشان دادن حالات چهره می باشد. البته شایان ذکر است که این نوع از عکاسی نیز خود شامل انواعی می باشد مانند پرتره تمام قد، هنری و … . عکاسی پرتره در کرج در زمینه های مختلف آن بسیار مورد توجه است.
عکاسی پرتره در طبیعت
در عکاسی پرتره در طبیعت، اصولی وجود دارد که با رعایت آن  اثر هنری جذابی ثبت خواهد شد. یکی از این قواعد تمرکز کردن روی طبیعت و منظره است. بهتر است افراد را تار کرده تا تصویر حاصل یک نظم سازمان دهی شده ای داشته باشد. شما برای عکاسی پرتره در طبیعت در کرج، می توانید از مناظر بکر و جذاب آن به ویژه در فصل پاییز استفاده کنید. یکی از این مکان ها، رود زیبای کرج می باشد که از جاذبه های گردشگری نیز به شمار می آید.

انجام کلیه خدمات عکاسی
 عکاسی مجالس - عکاسی عروسی - عکاسی خانواده - عکاسی کودک - عکاسی پرتره
عکاسی معماری - عکاسی صنعتی - عکاسی از جواهرات - عکاسی از انواع محصولات
عکاسی در محل مورد نظر شما - عکاسی در فضای باز - عکاسی در آتلیه

*** با ما تماس بگیرید 09122659891 ***

 

نظرات کاربران

عبارت امنیتی
0